söndag 19 augusti 2012

Bröllopstårta!!


Den 30 juni 2012 var det bröllopsfest i  en trädgård vid en sjö för Tina och Max. Jag fick förtroendet att fixa deras tårta!! Det var en speciell känsla då jag har jobbat tillsmmans med Tina och nu jobbar med hennes svärmor!
Jag kommer dessutom ihåg mitt eget bröllop och hur viktig tårtan var. Tack vare en bra dialog med brudparet och mycket stöttning från familj och vänner så blev det jättebra! Med lite distans till det hela så är jag otroligt stolt över det jag skapade!! Alla ni som var inblandade, ingen nämnd och ingen glömd, stort TACK för allt! Och till Tina och Max, mitt varmaste tack för förtroendet ni gav mig! Anledningen till att jag lägger upp en bild här är att många har frågat och undrat hur det gått. Då alla inte är i närhet så att  de kan titta på bilder från min kamera så lägger jag ut den här så att fler kan se den.

Om någon vill ha hjälp med en tårta, oavsett storlek och anledning, hör gärna av er!!

Till Tina och Max, Jag önskar er ett långt och lyckligt liv tillsammans!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar