fredag 20 augusti 2010

Nytt på bloggen - Veckans middagar!!!

Håll utkick på bloggen!!

Några av er som "kollar in här" då och då har frågat om jag inte kunde komma med tips på middagar man kan fixa i veckan.
Visst kan jag det!!! Från och med söndag/måndag så tänker jag ge er en " Veckans midda". Det blir både recept ni kan hitta här på bloggen men även klassiker som det inte beövs recept på!!! Minst ett av recepten kommer att vara nytt ( det är mitt mål i alla fall). Min inspiration blir reklambladet från MAXI!!! Där kollar jag vad de har som veckans erbjudande och kombinerar en bra veckomeny baserat på det, så gott det går!!

Jag hoppas att detta kan ge er inspiration till vad ni ska fixa till middag.

Behöver ni inspiration till vad ni kan bjuda gästerna på middag?? Behöver ni fler tips på snabba vardagsmiddagar?? Tveka inte att fråga!

Smakliga Hälsningar
Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar